Tijdens de Week van de Geestelijke Gezondheid hebben we een hoop fijne infosessies gegeven, elk rond een ander thema.Â
Eentje daarvan ging over patronen doorbreken (ge weet wel, die vastgeroeste dingetjes waar ge soms zelf lastig van wordt).
Hieronder vind je de opname van dat stukje. Zet u gerust efkes neer met een tasje koffie of thee, en neem een kijkje. Misschien pikt ge er wel iets uit dat bij u blijft plakken.